سالگرد اولین روز عشقی مبارک(94/10/8)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 283098
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
سه شنبه 8 دی 1394برچسب:, :: 17:33 :: نويسنده : فافا

امروز بعداز ظهر میدونید چی شد فافا با مانتوی پاییزی قرمز شال شلوار کتونی کیف مشکی با مقدار کمی ارایش ابروهای دست نخورده رفت پیش پسر همسایشون تا بعد از این همه سال برای اولین بار حضوری حرف بزنن از دور دیدم رو صندلی نشسته بود با تیپ کاملا مشکی با اینکه خیلی استرس داشتم نمیدونم چرا یه لبخند همش رو صورتم بود هرکاری میکردم نمیتونستم نخندم رسیدم پسرهمسایه انگار شوک بود از دیدنم اونجور که خودش بعدا گفت شوک شده بوده اون لحظه قدم زدیم حرف زدیم رفتم...

جالبه بدونید من تو اولین قرار هم تاخیر داشتم و جالبتر اینکه همسری اون روزم گرسنه بود هی میگفت بریم یه چیزی بخوریم و تا الانم بعد از پنج سال این جریان ادامه دارد.....

سالگردمون مبارک عشقم ارزو میکنم سال بعد برخلاف امسال که از هم دور بودیم با پیام تبریک گفتیم کنارهم باشیم بیا جلو ماچت کنم پسملم بووووووووووووووووووووووو**وووووووووووووووووس

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت23:37---11 بهمن 1394
چرا فافا جونم بهت گفتم که کسی توی زندگیم هست
سه هفته ست که فوت شده
کاش منم برم پیشش دلتنگم
دوست خوبم:وای مریم چرا خدایا خیلی شوکه ام اصلا نمیدونم چی باید الان بهت بگم خدا صبرت بده خیلی ناراحت شدم خیلی اگه اینستا داری بیا اونجا باهم حرف بزنیم


مریم
ساعت13:50---5 بهمن 1394
سلام عزیزم
دیدی بی کس شدم
نفسم رفت زندگیم رفت عشقم رفت
حالا باید برم سر خاکش باهاش حرف بزنم
دارم دیونه میشم کاش میومد به خوابم

خسته شدم

دوست خوبم:سلام چی شده مریم خوبی کی فوت کرده بیا بگو نگران شدم اخه نگفته بودی کسی رو دوست داری ایشالا اونی که تو فکرم هست نباشه بیا بگو منتظرم


خانوم گل
ساعت13:36---25 دی 1394
سلام فافا جون،خوبی عزیزم؟

امروز بعد از مدت ها اومدم وبلاگتو خوندم وکلی خوشحال شدم از خوشحالی شماونفسیت

متاسفانه من به خاطر یه سری مشکل ومشغله که پیش اومد واسم نتونستم وبلاگمو نگه دارم

ولی حتما به زودی میام با یه وب خوشگل دیگه هم ولش نمیکنم.اندر احوالات خودمم بگم که پارسال درکمال ناباوری من دانشگاه دولتی قبول نشدمواکنون دانشجوی ترم سه معماری جهاددانشگاهی هستم،خیلییی خوشحال شدم وقتی دیدم اسم منم جز دوستات نوشتیو سراغمو گرفتی.مرسی عزیزم.

ببخش خیلی حرف زدم.

راستی سالگردتونم با تاخیر مبارک،امیدوارم تا آخر همین امسال به هم برسین
دوست خوبم:سلام خانوم گل عزیز حیف شد وبلاگت رفت یعنی پاکش کنم از لیست دوستام؟زودی برپا کن وب جدید به شدت منتظرم فقط مگه تو خانوم گل اینستا نیستی؟قربونت عزیزم مرسی
راستی مبارک باشه عزیزم خیلی رشته خوبی قبول شدی افرین عزیزم دانشگاه دولتی جای ماها نیست جای اقازاده هاشونه


سالی- مینویسم از روزهای زندگی ام
ساعت8:34---20 دی 1394
سلام عزیییییم خوبی؟
سالگرد عشقتون مبارک........... هر زوز عاشق تر از روز قبل عزیزم
دوست خوبم:سلام عزیزم کجاییی شما اصلا نیستی نه یه خبری نه چیزی همسریت خوبه کارتون چی شد راضی نشدن قربونت عزیزم مرسی


تمنا
ساعت2:21---13 دی 1394
اووووووووخی چه با مزه...

سالگردرو بهتون تبریک میگم ان شاءالله سال دیگه در کنار هم
دوست خوبم:قربونت عزیزم تو خوبی چه خبرا از اقای عزیز دل


مارال
ساعت21:06---12 دی 1394
سلام
انشاالله پایدار باشین…
فافا مشمول رمز میشم؟
دوست خوبم:سلام مارالی وا معلومه فکر کن نشی یک درصد:) البته عکس های داخل این پست تو اینستا گذاشتم دیدی اگه باز رمز خواستی بیا دایرکت بفرستم برات عزیزم


مریم
ساعت0:25---12 دی 1394
پستت عالی بود فافا جونم
دوست خوبم:اره بابا دلیلشم رونمایی از خودمون بود قطعا:)))


لیزاموری
ساعت16:30---10 دی 1394
سلام وااااااااااااای عکسشو ببیننننننننن

تبریکات مفصل ب مناسب سالگرد اولین اشنایییییی

ایشالا هر روز شادتر از قبل باشین

فافا ازونجایی که من خیلی به حرف تو گوش میدم و دوست میدالم

سریع توسط دخترخاله جانم اینستامو نصب کردم

من تو رو فالو کردم



البته هیچی از اینستا سر در نمیارم
دوست خوبم:سلام رفیق گرمابه گلستانم:)مرسی عزیزم میدونستی خیلی خوب مهربونی


پرنسس باباجونم
ساعت16:07---10 دی 1394
سلام اجی خوشگلممممم

الهی که همییییییشه اینجوری کنارهم خوشحال باشین و لباتون بخنده اینجوری خیییییییییلی خوشحالم برات اجی جونم ک انقدر احساس خوشبختی میکنی. میتونم اون احساس خوشگلتو از این فاصله خیلی خوب لمسش کنم : تو و همسری مهربونت و عشق خوشگلتون رو به خدا میسپارم X
دوست خوبم:سلام خانوم درس خون مرسی عزیزم ایشالا همه جوونا مخصوصا خودت همیشه سلامت خوشبخت باشید البته ما هم مشکلاتی داریم اما ترجیحم از اول این بوده که از شادی ها بنویسیم که اگه یه زمانی شروع کردیم به خوندن باز غم ها یادمون نیفته:)


sima
ساعت13:51---10 دی 1394
رمزم که به مانمیدی بااااااااااااااااشه


دوست خوبم:تا این کامنت هون روز خوندم باز رمز برای یک روز فقط بخاطر تو برداشتم نمیدونم تونستی ببینی عکس ها رو یا نه:(


sima
ساعت13:49---10 دی 1394
سلام نازنین فاطمه من.مباااااارکا باشه عزیززززم.ایشاا...سال بعداین موقع پیش هم باشین.ایشاالله.ایشاالله.
عشقتون خندتون شادیتون عمرتون ابدی...

دوست خوبم:سلام سیما خانوم گل قربونت دوستم ایشالا ایشالا:)


مریم
ساعت0:52---9 دی 1394
وااااااااااای مبارک و مبارک ایشالله مبارکش باد
خیلی خوب بود فافا جونم
عاشقانه هات ابدی
دوست خوبم:با ریتم خوندم کامنتتو قرم گرفت:)چی خوب بود


آقایی و خانومی سفید پوش
ساعت23:07---8 دی 1394
مبارکهههههههه عزیزدلم ایشالا سالیان سال کنارهم خوب و خوشبخت باشید
دوست خوبم:مرسی دوستم :-*


همسري
ساعت18:21---8 دی 1394

سلام نفس خانوم
بله بله كاملا درسته ، ولي من هميشه گشنم نيست
منم سالگردمونو به شما تبريك ميگم عزيزم
بووووووووووووووووووس

نفسیم:سلام به روی ماهت عزیزم بله بله میدونمپا در دهانممنون گلم میبوسمت هزارتابوسهبوسهبوسه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: